Business English

Idag hade vi våra presentationer för alla andra och fick se vad de andra hade jobbat med de två senaste veckorna. Så fick vi certifikat på att vi varit på kursen och efter det gick största delen av vår klass och äta till kina restaurangen som är fem minuter från skolan. Man får alltid efter måltiden ett "glückskekse" med ett ordspråk i, på min lapp stod det den här gången: "als je geeft, zul je ontwangen, wenn du gibst, wirst du auch empfangen" .

Ett foto som en av engelska lärarna tog på vår "Business English"-klass idag.  Michael var vår klass lärare, han var helt jättebra lärare och alla tyckte om honom. De andra lärarna var ganska gamla och tråkiga, så vi hade tur att vi fick honom som lärare.


övre raden från vänster: hanna, anna, dominic, kathi, angelika, stefan, jag,
michael, sarah, verena, vicky, caro och kathi
sittande från vänster: carina, iris och hari

Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Va roligt att du gillade dem, lycka till:)!

2008-09-20 @ 10:03:32
URL: http://mariaskakburk.blogg.se/
Postat av: jenny

du verka ju ha haft ganska mycke att göra me din business english, va har du annat fö kurser nu?

2008-09-20 @ 12:13:08
Postat av: linda

Nu när vi hade "Business English" hade vi ingen vanlig skola, men på måndagen börjar de vanliga kurserna. Jag kan sen berätta vad jag har, vet inte ännu.

2008-09-20 @ 12:48:32
URL: http://lindalouisew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0