Familjen Hasil

Allt är nu bra i min nya familj. Petra tar hand om mig som om jag var hennes eget barn - tvättar stryker viker och lägger mina kläder i mitt skap, lagar frukost lunch vägkost och middag mm. Och Marco kollar att jag gör alla läxor osv.


Igar var det Nikolaus-dag här i Österrike. Det är en lang historia om Nikolaus och Champus. Alla snälla barn far nagon liten present av Nikolaus och de som varit dumma far en kula av Champus. Marco och jag fick varsitt paket tyska mjuka pepparkakor, Mozart-kulor, varsin Nikolaus-staty i choklad och varsin varm tröja. Jättefint allting!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Oj va roligt att du verkar trivas i din nya familj! om en månad kommer vi o hälssar på dej!=)

Nu skall du kolla min nya design i bloggen!;P

Kram

2008-12-06 @ 20:28:23
URL: http://kavist.blogg.se/
Postat av: Ulla

Du verkar ju ha det jättebra! Vilken service! Hoppas du inte blir för bortskämd där... Men nog hjälper du säkert till med hushållsarbete oxå?



Det skulle vara roligt om du kunde sätta ett foto av Petra och dig (i din nya tröja).



Jättesöta katter, sover de med dig?

2008-12-07 @ 12:15:16
Postat av: jenny

kiva att du trivs så bra där nu :) hu ser det ut nu i ditt nya hem?

2008-12-07 @ 14:30:10
Postat av: linda

Ulla: Min tröja är nu i tvätten och jag har inget foto pa Petra ännu, kan kanske i slutet av veckan eller nästa vecka sätta. Oftast sover de flesta av katterna med mig, alltid minst en. I natt sov Leni, Sweeny och Maggy i min säng och de andra var med Petra. Marco maste vakna redan 4 am för att aka till jobbet.



Jenny: Du far komma och hälsa pa när du vill, kanske du kan komma 25.12 med samma flyg som jag kommer när jag kommer tillbaka fran Finland. Nu har jag lärt känna typer som jag vet att du sku trivas att ga ut med och nu vet jag vad vi sku kunna göra när du är här - 100% säkert skulle det vara bättre än när jag bodde hos Markus och Kristina.

2008-12-09 @ 10:21:03
URL: http://lindalouisew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0