Evangelisches Gymnasium Wien


 

lärarna, eleverna, alla är mer intresserade och trevligare i privat skolan än i skolan jag var i förr (schwechat).. i min klass är vi mest flickor, det finns ett klassfoto på skolans hemsida. vi är indelade i två grupper: de som har teckning och de som har musik! jag har teckning, det är varje fredag de två sista lektionerna.. här är två foton från senaste fredagen när vi tryckte bilder som kommer att bli bokpärmer på konstböcker som kommer att vara likadana inuti men alla kommer att ha sin egen pärm.. mina fyra tryck-bilder är på fotot till vänster :p

Kommentarer
Postat av: Ulla

Det ser jättefint ut! Ska bli spännande att se! Så fint att du får uppleva en privatskola!

Vet du vad den kostar för dem som går där?

2009-04-25 @ 16:42:13
Postat av: Ulla

Roligt att det finns link till klassfotot! Ven är Angelica på fotot?

2009-04-26 @ 00:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0