Maries och Cattis födisfest!!



Cattis har nu i december gått och blivit hela 20år och Marie redan 21år så vi ordnade en födelsedagsfest för dem hemma hos Jenny förra veckan. Temat var TexMex så det serverades nachos och tortillan med alla fyllningar man kan önska sig :) och till efterrätt uppfriskande milkshakes som jag lagade - alla fick välja smak själva så det blev allt från mint domino-milkshake till turkisk peppar-milkshake!



Jag hade min nya svarta klänning från Gina Tricot, har funderat om jag skulle ha den på nyårsaftonen också.. får se, det kan hända att det är lite för kallt för den då om vi ska ut och se på raketerna men annars sku den nog vara fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0