linda louise

PÅ FREDAGEN var jag med Julia, Steffi, Priscilla och Karli i Empire. Jag lärde känna ganska många nya, några från Wien och så några här från Rannersdorf. Vi kom tillbaka till Schwechat omkring 3 am.

PÅ LÖRDAGEN
var träffade jag Claudia på dagen och så på kvällen var vi med perus porukkan hos Markus och såg en film tillsammans. Jag åkte hem omkring 2 am, med AST taxi.

PÅ SÖNDAGEN
vaknade jag omkring 2tiden och René kom och möta mig med sin hund och så gick vi till honom och väntade på de andra. Vi var sen med Annika, Ines, Patrick, René osvosv i "Haus des Meeres" och såg allt från krokodiler till vattenhästar. På kvällen var Christian hos oss.

PÅ MÅNDAGEN
(igår) var jag efter skolan med Tamara och några andra av perus porukkan hemma hos Fabian. Senare på kvällen åkte vi me Christian och Stefan på en drink till Rock pub i Schwechat.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0