Bilskola i Österrike

På tisdagen var vi med Anna i bilskolan och anmälde mig till att ta körkortet här, nu när jag har tid att läsa teorin och allting ordentligt. Annars blir det så stressigt att ta det på sidan om gymnasiet när jag har lång matematik kemi fysik osv, massor studier.. Så nu går det snabbt och lätt - 16 teorilektioner och 8 dubbel körlektioner. Igår var jag på den första teorilektionen, idag på den andra och på kvällen går jag ännu på en tredje så det går snabbt undan! Före påsken borde jag klara av att skriva teoriprovet om jag nu läser och övar frågorna varje dag varje eftermiddag. Nästa vecka börjar jag med körlektionerna men man kan ha högst två i veckan, så i slutet av april eller senast i maj borde jag ha hela körkortet färdigt.

Kommentarer
Postat av: Ulla

Det ska bli spännande att få höra hur det går med körlektionerna!

2009-03-22 @ 15:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0