Nya skor !! DIESEL

  

Mina skor som jag använde på hösten är nu helt söndriga, jag tror att jag får slänga bort dem för det är ju inget att ha.. också de vinterskorna jag gått med nu hela vintern (de som jag köpte för två vintrar sen från vagabond) har också helt löst botten och är helt slitna.. jag vet inte om jag ska slänga bort de skorna eller vad jag ska göra med dem för jag tycker ändå så mycket om dem men int kan man gå runt i så slitna skor så antagligen slänger jag bort dem. Iallafall köpte jag nya skor nu för våren när vi var och handlade med Anna och Gerlinde förra helgen i ,,erste bezirk´´ - ett par diesel skor sydda med guldtyg med fickor på sidan. Hur fina som helst!!

Kommentarer
Postat av: Stina

Ojjj!!! ihan sika makeet kengät!!! wow :)

2009-04-19 @ 21:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0