Erste Bezirk



mamma och pappa kom sista april till wien och fick se hur jag bor nu och så fick de träffa anna, annas pojkvän roman, gerlinde, omi (mormorn) osv. så var vi med anna med mina föräldrar i simmering på en kinesisk restaurang. efter middan åkte anna hem (hon har nu studentskrivningarna så hon har massor att läsa) och jag åkte med mina föräldrar in till wien till 1. bezirk där de bästa butikerna i wien centrum är. vi köpte ett par geox skor till mig och så två figurer från swaroschky som minnen från wien till mig och så gick vi i lite klädbutiker till klockan fyra då anna kom in till wien med mammas och pappas kappsäck och de tog båten till bratislava för att fira vappen med ett par bekanta och jag åkte hem med anna med bilen

Kommentarer
Postat av: Ulla

Vi hade två jättefina dagar tillsammans i Wien o han med massor på den korta tiden vi sågs där...

2009-05-17 @ 23:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0