September i Wien



Sedan sommaren har jag en gång i månaden åkt på besök till Wien.. det har blivit dåligt med min uppdatering här på bloggen men nu ska jag igen försöka uppdatera den med jämna mellanrum :) I september var det ännu närmare 30 grader i Wien - ljuvligt varmt!! Största delen av tiden var jag med Christian, vi var i Wien och köpte olika sorters choklad, som jag kunde ta med hem till mamma och pappa, som inte finns i Finland. Och så köpte jag en födelsedagspresent till mamma - en antik servettställning som passar perfekt i vår inredning!! och två paket fina servetter med ett motiv av korkar.  I Wien träffade jag också några kompisar bla Angelika (bilden till höger) som jag gick på en kopp kaffe med :) Med till kompisarna hade jag tuplan från Finland som alla kompisar i Österrike alltid vill att jag ska hämta med till dem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0